صفحه اصليتماس بامانقشه سايتنسخه موبایل
 

مدارک لازم جهت ثبت نام و عضويت ايران کد

مدارک لازم جهت گرفتن ایران کد , مدارک لازم جهت ثبت نام و عضويت ايران کد

 
چاپ   
مدارک لازم جهت ثبت نام و عضويت ايران کد

« مدارك لازم جهت ثبت‌نام در سيستم ايران‌كد »

اشخاص حقوقي
1- آگهي تأسيس
 

2- روزنامه رسمي و آخرين تغييرات (داراي اعتبار)

 

3- پروانه بهره‌برداري (براي شركتهاي توليدي) / در صورتیکه درحال طی مراحل اداری هستید ارائه جواز تأسیس کافی است. در غیر اینصورت باید فرم تعهدنامه را مبنی بر تحویل جواز تأسیس یا پروانه بهره برداری در کوتاهترین زمان ممکن را امضاء و ایمیل کنید.

 

4- پروانه ساخت (شركتهاي توليد مواد غذايي، دارويي و بهداشتي آرايشي)

 

تذكر : شركتهاي توزيع‌كننده اقلام فوق (داراي برند) ملزم به ارايه پروانه ساخت توليدكننده كالا به همراه موافقت ايشان مبني بر درج شماره پروانه ساخت بر روي بسته‌بندي محصولات مذكور مي‌باشند.

 

5- كارت بازرگاني (براي واردكنندگان و صادركنندگان)

 

تذكر : واردكنندگان به دو دسته تقسيم مي‌شوند يك دسته كالاي وارده را با برند مشخص به بازار عرضه مي‌نمايند و ضرورت دارد كالاي وارداتي اين دسته از طريق پرتال مركز اطلاع‌رساني شود، در اين ارتباط لازم است مجوز اتحاديه‌هاي توزيعي مرتبط (جواز كسب توزيعي) از ايشان اخذ گردد. دسته دوم واردكنندگاني هستند كه توزيع‌كننده كالاي وارداتي نبوده و صرفاً بعنوان واسطه اين كالاها را در اختيار توزيع‌كنندگان قرار مي‌دهند، براي اين دسته از واردكنندگان نبايد اطلاع‌رساني روي پرتال مركز صورت گيرد.

 
6- كارت ملي مدير عامل
 

7- فيش واريزي هزينه‌هاي ثبت نام به حساب مركزملی شماره گذاری کالاوخدمات ایران (با توجه به صدور پیش فاکتور الکترونیکی، باید پس از تکمیل اطلاعات و اتمام ثبت نام بصورت فکس و یا ایمیل برای متقاضی ارسال گردد.)

 

8- آگهي ثبت علامت تجاري (برند) براي توزيع‌كنندگان كالا، در صورتیکه از برند یا همان علامت تجاری استفاده می کنید که ثبت نشده است می توانید از طریق سامانه راهبری علائم تجاری (سرعت) نسبت به ثبت برند نیز اقدام نمایید. البته در صورتیکه نمی خواهید نام تجاری یا برند شما در کد کالاهای شما ثبت شود، این گزینه نیز الزامی نیست، در اینصورت در نام کالایی که به ایران کد متصل است نام تجاری یا برند شما ذکر نخواهد شد.

 
اشخاص حقيقي
 
1- جواز كسب (براي اعضاي صنوف)
 

2- پروانه بهره‌برداري (براي توليدكنندگان عضو وزارت صنايع) / در صورتیکه درحال طی مراحل اداری هستید ارائه جواز تأسیس کافی است. در غیر اینصورت باید فرم تعهدنامه مبنی بر تحویل جواز تأسیس یا پروانه بهره برداری در کوتاهترین زمان ممکن را امضاء و ایمیل کنید.

 

3- كارت ملي صاحب جواز كسب يا پروانه بهره‌برداري

 

4- آگهي ثبت علامت تجاري (برند) براي توزيع‌كنندگان كالا، در صورتیکه از برند یا همان علامت تجاری استفاده می کنید که ثبت نشده است می توانید از طریق سامانه راهبری علائم تجاری (سرعت) نسبت به ثبت برند نیز اقدام نمایید. البته در صورتیکه نمی خواهید نام تجاری یا برند شما در کد کالاهای شما ثبت شود، این گزینه نیز الزامی نیست، در اینصورت در نام کالایی که به ایران کد متصل است نام تجاری یا برند شما ذکر نخواهد شد.

 

5- پروانه ساخت (توليدكنندگان مواد غذايي، دارويي و بهداشتي آرايشي)

 

تذكر : توزيع‌كنندگان اقلام فوق (داراي برند) ملزم به ارايه پروانه ساخت توليدكننده كالا به همراه موافقت ايشان مبني بر درج شماره پروانه ساخت بر روي بسته‌بندي محصولات مذكور مي‌باشند.

 

6- فيش واريزي هزينه‌هاي ثبت نام به حساب مركز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران (با توجه به صدور پیش فاکتور الکترونیکی، باید پس از تکمیل اطلاعات و اتمام ثبت نام بصورت فکس و یا ایمیل برای متقاضی ارسال گردد.)

 

7- كارت بازرگاني (براي واردكنندگان و صادركنندگان)

 

تذكر : واردكنندگان به دو دسته تقسيم مي‌شوند يك دسته كالاي وارده را با برند مشخص به بازار عرضه مي‌نمايند و ضرورت دارد كالاي وارداتي اين دسته از طريق پرتال مركز اطلاع‌رساني شود، در اين ارتباط لازم است مجوز اتحاديه‌هاي توزيعي مرتبط (جواز كسب توزيعي) از ايشان اخذ گردد. دسته دوم واردكنندگاني هستند كه توزيع‌كننده كالاي وارداتي نبوده و صرفاً بعنوان واسطه اين كالاها را در اختيار توزيع‌كنندگان قرار مي‌دهند، براي اين دسته از واردكنندگان نبايد اطلاع‌رساني روي پرتال مركز صورت گيرد.

تبصره : بديهي است در صورت عدم ارايه مدارك لازم توسط شما متقاضي محترم، مجاز به ثبت نام از شما نخواهیم بود.

مراحل ثبت نام در سامانه ایران کد:

  1. تکمیل فرم دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما که در همین صفحه درج شده است و دریافت شماره پیگیری.
  2. ارسال ایمیل به آدرس ایمیل IranCode[at]Resaco[dot]ir با موضوع شماره پیگیری که از مرحله 2 دریافت نموده اید و ضمیمه کردن مدارک اسکن شده.
  3. پس از ارسال ایمیـــــــــــــــل، شما می توانیـــــــــــــــد همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 5 عصر با شماره 09368501818 تماس گرفته و وضعیت خود را پیگیری کنید و یا از طریق پنل سمت راست همین صفحه با عنوان «پيگيري درخواست خدمات» و درج شماره پیگیری (دریافت شده پس از تکمیل فرم دریافت مشاوره رایگان مرحله 4) آخرین وضعیت درخواست خود را مشاهده کنید.

 فایل ها
 فرم تعهدنامه    حجم فايل: 24.16KB
 نظرات
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید.
تصویر امنیتی

   مثال های سفارش محصول

 مثال های سفارش محصولات   حجم فايل: 24KB

   پيگيري درخواست خدمات




   نمونه بارکدهای صادر شده

 نمونه کدهاي صادر شده   حجم فايل: 232.5KB